خرید دوربین‌ مداربسته بالت

باشد که بدانید دوربین‌های امنیتی وجود دارند که مشابه فشنگ اسلحه و ظاهر آن‌ها شبیه رژلب نیز است. در برخی مواقع به آن‌ها دوربین‌های گلوله‌ای هم گفته می‌شود این دوربین‌ها به دوربین‌های تحت شبکه بالت نامگذاری شده‌اند.  در اغلب موارد این دوربین‌ها بر روی دیوار یا سقف نصب می‌شوند سیستم‌های مدار بسته‌ای که دارای ویژگی IR در واقع به دوربین‌های مادون قرمز مشهور هستند و در شرایطی که نور محیط کم و تاریک باشد توسط چراغ‌های ال‌ای دی به کار رفته در آن می‌تواند تصاویری با کیفیت ضبط نماید. در ادامه قصد داریم در مورد مزایای دوربین‌های بالت برای شما بیشتر شهر دهیم.

دلایل مهم برای خرید دوربین‌های مداربسته بالت

  1. انعطاف پذیری بالا
  2. تنوع در مدل و رنگ
  3. بازتاب نور
  4. زاویه دید
  5. مکان نصب
  6. ضد آب بودن
  7. تاثیرات آن بر حریم خصوصی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

۱. انعطاف پذیری بالا

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید دوربین مداربسته بالغ قابلیت انعطاف پذیری و مانور دهی آن می‌باشد این دوربین‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که می‌توانند با استفاده از یک پایه متحرک که بر روی دوربین نصب شده است زاویه مورد نظر را به سهولت تنظیم کند و محاسبات اشتباه و بازسازی محل قرارگیری دوربین را به صورت کامل برطرف کند.  چنانچه بعد از نصب دوربین متوجه شدید که زاویه دید مناسب نیست می‌توانید سریعاً آن را تنظیم کنید. البته این کار به نسبت دوربین‌های دام کمی دشوارتر است.

دلایل مهم برای خرید دوربین‌های مداربسته بالت که باید بدانید

۲. تنوع در مدل و رنگ

دوربین‌های مداربسته بارت از نظر کارایی و میزان عملکرد نسبت به سایر دوربین‌های دیگر بسیار متنوع تر است. همچنین از لحاظ فنی مشابه سیستم‌های نظارتی IR و آنالوگ عمل می‌کند. از این دوربین‌ها دارای قابلیت فناوری و برخی دیگر نیز دارای تکنولوژی پیشرفته‌تری مانند سنسور‌های حرکتی، حسگرهای حرارتی و زوم اپتیکال هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشتر دوربین‌هایی که با وای فای در مجموعه دوربین‌های بالت قرار می‌گیرند.

۳. بازتاب نور

احتمالاً صاحبان دیگر دوربین‌های امنیتی به دلیل تابش نور در اثر برخورد با اشیای فلزی و یا حتی آب دچار انعکاس نور شده و فیلم ضبط شده توسط دوربین را بی کیفیت می‌کنند به همین علت ناراضی هستند. بازتاب نور برای دوربین‌‌ها مانند یک کور کننده عمل می‌کند که موجب می‌شود. این مسئله برای دوربین‌های دام نیز صدق می‌کند. البته اگر به طور صحیح تنظیم نشوند خوشبختانه دوربین‌های بارت به علت مکان قرار گیری آن‌ها زاویه دوربین به سمت پایین است و کمتر به مشکل بر می‌خورند.

۴. زاویه دید

با توجه به نظرسنجی‌هایی که در مورد دوربین بالت در میان خریداران گرفته شده است مبنی بر این است است که این دوربین‌ها بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. زاویه دوربین‌های بارد به نحوی تنظیم شده است که می‌تواند تمامی جزئیات را به خوبی نمایش دهند. همچنین یکی از نگرانی‌های سارقین وجود دوربین‌های بالت می‌باشد و همیشه آن‌ها را به عنوان یک مزاحم به حساب می‌آورند.

دلایل مهم برای خرید دوربین‌های مداربسته بالت که باید بدانید

۵. مکان نصب

ممکن است بعد از خرید این دسته از دوربین‌ها از خود بپرسید از آن‌ها می‌توانید در کدام فضا‌ها نصب کنید؟ بعد از نصب دوربین احتمال جابجا شدن زاویه دوربین وجود دارد یا خیر؟ دوربین‌های دام یا گنبدی شکل زاویه دید گسترده‌تری نسبت به سایر دوربین‌های دیگر دارند. دوربین‌های بالت یا گلوله‌ای به این شکل هستند که بر روی دیوار نصب نصب می‌شوند و می‌توانید از حداکثر پتانسیل آن‌ها استفاده کنید و یک کنترل و بررسی خوبی بر روی دام‌ها داشته باشد. در صورتی که دوربین‌های بالت از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانید بر روی سقف و دیوار به راحتی نصب کنید و حتی زیر تخته‌های چوبی نیز به خوبی نصب می‌شوند بدون اینکه مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید. همچنین زاویه دید پهن و گسترده‌ای را نیز پوشش می‌دهد و به ضبط تمامی جزئیات می‌پردازد.

دوربین‌های بالت بهترین سیستم امنیتی برای نصب در مکان‌های پر رفت و آمد مانند راهرو‌ها، راه پله‌ها، پشت درب یا جلوی درب ورودی و خروجی است، اما باید در نظر داشته باشید که دوربین‌های دام از قابلیت‌های بسیار خوبی نیز برخوردار هستند که از لحاظ عملکرد و کارایی بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشند.

۶. ضد آب بودن

برای انتخاب دوربین مداربسته به شما توصیه می‌کنیم که حتما دارای ویژگی‌های تحمل دما و رطوبت را در شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد در ضمن نیز بایستی در برابر باران و یخ زدگی از مقاومت و دوام مناسبی برخوردار باشند. بیشتر برای فضاهای باز از دوربین‌های بالت استفاد می‌شود، اما در زمان خرید توجه کنید که دوربین شما از استانداردهای IP66 برخوردار باشد و در برابر طوفان و تگرگ نیز بسیار مقاوم باشد.

۷. تاثیرات آن بر حریم خصوصی

در واقع به مالکین توصیه می‌شود برای امنیت بیشتر ساختمان‌ها و ادارات خود و جلوگیری از دستبرد سارقان از دوربین‌های امنیتی استفاده کنند تا بتوانند خسارت‌های وارده جلوگیری نمایند یکی از مناسب‌ترین برای نظارت و کنترل مکان مورد نظر شما دوربین‌های بالت می‌باشد. از دیگر مزیت‌های داشتن دوربین‌های مداربسته این است که افراد در حفظ حریم خصوصی خود بیشتر مراقبت می‌کنند در صورتی که دوربین شما حریم شخصی همسایه شما را نشان دهد می‌توانید با تنظیم زاویه درست به سادگی این مشکل را رفع نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *